No products in the cart.
1. Definitii
AMOSS – S.C. JUPIMEDIA S.R.L., CUI: 25011510, J38/70/2009 sediul social: Pausest-Maglasi, jud. Valcea, Str. Principala nr. 26, capital social 200 RON, organizata in baza legii romane.
SITE – Domeniul www.amoss.ro si subdomeniile acestuia, incluzand dar nelimitandu-se la site-ul public disponibil
CONTINUT are urmatoarea definitie:
• toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
• continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre AMOSS prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al AMOSS UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de AMOSS intr-o anumita perioada;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care AMOSS are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
• date referitoare la AMOSS, sau alte date privilegiate ale acesteia.
CAMPANIE – actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul site-ului un numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre AMOSS.
SERVICIU – serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITE-ULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).
MEMBRU – Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre AMOSS (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre AMOSS si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.
CLIENT – Persoana fizica care are calitatea de MEMBRU AMOSS, si care a plasat cel putin o comanda pe site.
DOCUMENT – prezentele Termeni si Conditii
CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.a.: contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta;
NEWSLETTER / ALERTA – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre AMOSS intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea AMOSS cu referire la informatiile continute de acesta.
TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre AMOSS catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre AMOSS, indiferent de modalitatea de livrare;
2. General
2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre AMOSS si acesta.
2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.
2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.amoss.ro.
2.4. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului, AMOSS sau oricarui tert cu care AMOSS are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document:
• 2.5.1. Acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de AMOSS prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea AMOSS de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc), fara nicio garantie ulterioara din partea AMOSS.
• 2.5.2. AMOSS va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
• 2.5.3. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.6. Clientul / Membrul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta Documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze AMOSS, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la AMOSS destinate acestui scop.
2.8. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de AMOSS.
2.9. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de AMOSS si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, AMOSS va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
2.10. Acest Site este adresat doar Membrilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre AMOSS, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania. Devenind Membru, AMOSS va considera ca persoana intruneste conditiile susmentionate.
3. Continut
3.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a AMOSS, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
3.2. Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de AMOSS, includerea oricarui continut in afara site-ului AMOSS, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al AMOSS asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al AMOSS.
3.3. Orice continut la care Membrul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre AMOSS si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea AMOSS cu referire acel continut.
3.4. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale Documentului.
3.5. In cazul in care AMOSS confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea AMOSS pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
3.6. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea AMOSS si/sau al angajatului AMOSS care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
4. Contact
4.1. AMOSS publica pe site, datele de identificare si contact, actualizate spre informarea Clientilor sau Membrilor.
4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite AMOSS sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, respectiv posta electronica (e-mail, SMS).
4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea AMOSS de a contacta Membrul sau Clientul.
4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate AMOSS se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau prin orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului. Astfel, AMOSS va considera ca Membrul sau Clientul consimte la primirea notificarilor din partea AMOSS in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, SMS sau prin anunturi pe site.
4.5. AMOSS isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/serviciile prezente pe site sau cu un contract incheiat cu un Membru sau Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc).
5. Newslettere si alerte
5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, accepta Documentul (Termeni si Conditii), exprimandu-si acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea AMOSS, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Membru, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3.
5.2. Datele preluate de la un Membru sau Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre AMOSS in limitele Politicii de confidentialitate.
5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment:
• 5.3.1. folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite
• 5.3.2. prin folosirea optiunilor disponibile in Contul de client, pentru modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte;
• 5.3.3. prin contactarea AMOSS, utilizand instrumentele dinsponibile pe site la sectiunea “Contact”, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta.
5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.
5.5. AMOSS isi rezerva dreptul de a selectiona Membrii sau Clientii care si-au exprimat anterior de a primi newsletter si/sau alerte catre care va trimite astfel de notificari, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client, fara nici un angajament ulterior din partea AMOSS, In acest caz, Membrul sau Clientul se poate adresa Departamentului Relatii cu Clientii al AMOSS pentru a primi justificarile necesare in legatura cu orice decizie si/sau actiune intreprinsa de AMOSS, in sensul prezentului articol.
5.6. AMOSSe nu va include in newslettere si/sau alertele transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al AMOSS, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.
6. Politica de confidentialitate
6.1. AMOSS colecteaza date cu caracter personal si date cu caracter special (CNP), pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:
• validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;
• rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
• pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;
• trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS) si/sau prin apel telefonic;
• contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;
• contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;
• scopuri statistice.
Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a exprimat consimtamantul ca AMOSS sa colecteze si sa adminstreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la AMOSS, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:
a) confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta
b) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
c) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
d) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
În virtutea înregistrării voluntare pe websitul AMOSS sau a accesarii (comandarii) produselor/serviciilor AMOSS Membrul sau Clientul este de acord cu (işi dă consimţământul pentru) procesarea datelor cu caracter personal de către AMOSS în propriul sistem informatic, atât manual cât şi automat, în scopurile enunţate la punctul 6.1, în conformitate cu art.5 alin.1 din Legea nr. 677/2001 privind protectia si prelucrarea datelor personale. Dacă Membrul sau Clientul nu este de acord cu prelucrarea datelor sale personale de catre AMOSS, acesta are dreptul de a nu utiliza website-ul şi de a nu oferi companiei AMOSS date cu caracter personal.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea catre AMOSS a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare prin transmiterea catre AMOSS a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.
6.2. AMOSS poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizati de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la site si pot fi folosite de catre AMOSS pentru a imbunatati serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor sai, sau cu scop statistic; exceptie face cazul in care sunt incalcate prevederi ale documentului, in eventualitatea cazului in care rezultatul actiunilor Membrului/Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea AMOSS si/sau al eventualilor terti cu care AMOSS are contracte de parteneriat in acel moment.
6.3. Clientul are dreptul de a se opune in limitele prevazute de art.2.8, colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
6.4. Pentru exercitarea drepturilor conform art. 6.3, Clientul sau Membrul se va adresa AMOSS, prin accesarea uneia din modalitatile stipulate in cadrul art. 5.3.
6.5. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul sau Membrul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.
6.7. AMOSS nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.
6.8. Politica de confidentialitate AMOSS se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. AMOSS nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.
6.9. AMOSS se obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Membrului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.
6.10. Exceptie de la prevederile art. 6.9 va face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.
6.11. Procesatorul/procesatorii de carduri bancare agreat(i) de catre AMOSS are(au) dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.
6.12. AMOSS garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.
6.13. AMOSS nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu caracter personal.
7. Politica de vanzare online
7.1. Accesul la serviciu
• 7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont.
• 7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
• 7.1.3. AMOSS isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel AMOSS. Cu respectarea prevederilor art. 5.5. cu privire la notificarea Clientului despre actiunile si sau deciziile AMOSS, acesta se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
• 7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
• 7.1.5. In situatia in care AMOSS descopera neregularitati si/sau incalcari de orice fel a prevederilor din prezentul capitol, care conduc la prejudicierea sau perturbarea in orice fel a activitatii companiei, AMOSS isi rezerva dreptul la libera sa alegere, de a anula, limita, restrictiona, suspenda sau exclude accesul Clientului la Continut sau Serviciu. In acest caz, Membrul sau Clientul se poate adresa Departamentului Relatii cu Clientii al AMOSS pentru a primi justificarile necesare in legatura cu masurile adoptate in sensul prezentului articol, si data de la care acestea au fost sau vor fi aplicate.
7.2. Produse si servicii
• 7.2.1. AMOSS poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care AMOSS are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
• 7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
• 7.2.3. AMOSS poate limita unuia sau mai multor Clienti , capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat., in conditiile art. 7.1.
• 7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
• 7.2.5. Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul recomandat de catre producator pentru vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale unde nu se practica discounturi. Aceste tarife au caracter pur informativ si nu au valoare juridica.
• 7.2.7. In conditiile prevazute de lege, pretul produselor electornice de joasa teniune afisat pe site, include taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la costul produsului, acesta va contacta echipa AMOSS.
• 7.2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, AMOSS va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii. AMOSS nu va factura persoane juridice, chiar si la solicitarea Clientilor in acest sens, avand in vedere ca site-ul este adresat exclusiv persoanelor fizice.
• 7.2.7. In cazul platilor online AMOSS nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
• 7.2.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea AMOSS, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
• 7.2.9. In descrierea produselor si/sau serviciilor AMOSS isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.
7.3. Comanda online si modalitati plata
• 7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. (ramburs- plata la livrare sau plata cu cardul prin plati online) Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Odata adaugat in cosul de cumaraturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care Campania este activa si exista stoc pozitiv pentru acesta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a acestuia.
• 7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
• 7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca AMOSS poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de AMOSS si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
• 7.3.4. AMOSS poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
o 7.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
o 7.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de AMOSS, in cazul platii online;
o 7.3.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
o 7.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel AMOSS si/sau partenerii acestuia;
o 7.3.4.5 realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;
o 7.3.4.6. pentru alte motive obiective.
• 7.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 7.3.3.;
• 7.3.6. In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul AMOSS, suma aceasta va fi returnata de catre AMOSS in maxim 30 de zile de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.
• 7.3.7. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, AMOSS va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului contravaloarea produselor, in maxim 48 de ore de la data la care AMOSS a luat la cunostinta acest fapt.
• 7.3.8. Clientul are dreptul de a anula sau modifica continutul unei comenzi achitate cu cardul, in termen de maxim 24 de ore de la plasarea acesteia. In acest sens, Clientul va transmite in scris echipei AMOSS solicitarea de anulare sau modificare a comenzii.
• 7.3.9. In cazul in care Clientul si-a modificat Comanda conform art 7.3.8, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mica decat contravaloarea produselor/serviciilor comandate initial, AMOSS va returna in contul Clientului suma reprezenatand diferenta dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi, in maxim 48 de ore de la data la care AMOSS a luat la cunostinta acest fapt.
• 7.3.10. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea AMOSS, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
• 7.3.11. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, lunadu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
7.4. Comanda telefonica,Facebook,Whatsapp,Instagram
• 7.4.1. Clientul / Membrul AMOSS poate efectua comenzi telefonice, comenzi pe pagina noastra oficiala de INSTAGRAM sau prin Whatsapp.
7.4.2 Prin plasarea unei comenzi telefonice Whatsapp si Instagram se intelege de la sine acceptarea si cunoasterea termenelor si conditiilor S.C. JUPIMEDIA S.R.L.
7.5. Contract si finalizare
• 7.5.1. AMOSS poate include in coletul expediat catre Client, functie de tipicul fiecarui produs, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client ori le poate expedia in format electronic
7.5.2. AMOSS va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa.
7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea AMOSS, devine Contract onorat.
7.6. Transport
• 7.6.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului AMOSS, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii AMOSS. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor AMOSS, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii AMOSS. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii AMOSS prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.
7.6.2. Livrarile se vor efectua, in medie, in decurs de 4-5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, insa pot dura in unele cazuri pana la 30 de zile.
7.6.2.1 Pot aparea intarzieri in lunile Full Sezon, perioadele de Concediu ( iunie – august) perioadele de inainte de Sarbatori, perioadele de Campanii si Oferte Active, perioadele de Black Friday, perioada de Craciun si Anul Nou, precum si orice alte evenimente la care AMOSS participa in mod activ.
Comenzile internaționale vor fi livrate într-un termen de 3-11 zile lucrătoare în funcție de adresa destinatarului.
Termenul de livrare poate fi influențat de condițiile meteorologice, perioada anului, programul companiei de curierat sau distanța de livrare.
AMOSS își rezervă dreptul de a anula orice comandă și de a restitui contravaloarea acesteia fără a invoca un motiv explicit.
7.7. Calitate si garantii
7.7.1. Fiecare produs comercializat de AMOSS beneficiaza de termenul de garantie mentionat in certificatul de garantie al produsului. Detalii clare despre trăsăturile caracteristice ale fiecărui produs sunt furnizate în pagina de prezentare a acestuia. Niciun Membru/Client nu poate solicita o garanție extinsă, în alți termeni și alte condiții și/sau o garantie valida pentru un termen mai lung decat cel prevazut in documentele mentionate in prezentul articol. Garanția oferita de AMOSS este emisa în conformitate cu legislația în vigoare și se bazează pe obținerea de catre AMOSS a documentelor justificative pentru calitatea/durata de utilizare a produselor comercializate.
Fiecare produs comercializat de AMOSS beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, si conform prevederilor art. 7.7.1., inclusiv pentru cazurile in care informatiile privind calitatea produselor oferite de fabricantul produsului lipsesc.
In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Membru sau Client poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului in limita stocului disponibil, sau returnarea contravalorii acestuia.
7.7.2. In cazul in care AMOSS nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care AMOSS ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele achitate vor fi rambursate de catre AMOSS in termen de maximum 60 de zile, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.
7.7.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 7.6.2, AMOSS va informa Clientul prin E-mail si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre AMOSS a unui raspuns din partea Clientului in termenul precizat, se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, AMOSS va inapoia sumele platite conform art. 7.6.2..
7.8. Returnarea produselor
• 7.8.1. Clientul AMOSS poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
– 7.8.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;
– 7.8.1.2. Produsele au fost livrate / facturat gresit;
– 7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
– 7.8.1.4 Produsele au marimi eronat comandate de catre Client;
– 7.8.1.5. “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
• 7.8.2. Clientul se obliga sa notifice AMOSS, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/telefon/Instagram) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
• 7.8.3. Clientului care a notificat AMOSS conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 10 zile calendaristice, in caz contrar, AMOSS considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
• 7.8.4. Clientul AMOSS nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
– 7.8.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.8.1.4.
– 7.8.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 10 zile calendaristice prevazute conform art 7.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
– 7.8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
– 7.8.4.4. Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c) AMOSS isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima, costume de baie / lenjerie si costume modelatoare si/sau produse cosmetice, masti de fata de orice fel . Membrul/Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit.
• 7.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.
• 7.8.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform 7.8.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale in functie de stocul direct disponibil
• 7.8.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.8.1.3, iar AMOSS nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.8.5.
• 7.8.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
• 7.8.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.8.1.1; 7.8.1.2; 7.8.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.8.1., situatie in care AMOSS va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), conform cap. 7.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina AMOSS.
7.8.10 Dupa ce returul a fost comunicat prin mesaj scris pe Whatsapp sau prin e-mail, se plaseaza in colet o foaie cu numarul Comenzii, numele Tau, produsul comanda, contul bancar (cu nume titular, cnp titular si contul IBAN) Se completeaza fisa de trimitere data de curier FARA RAMBURS catre adresa AMOSS , Str Intrarea Crizantemei Nr. 1, Ramnicu Valcea, Valcea.
7.8.11 In cazul unei erori neasteptate al firmei de curierat va rugam sa pastrati AWB-ul emis de catre agentul serviciului de curierat pentru a putea localiza coletul trimis pentru returnare
7.8.12 Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.
Alte situații în care returul va fi refuzat:
• 7.9. Conform OUG 34/2014 ,ARTICOLUL 16 ,ALINIATUL C produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar sunt exceptate de la retragere.
Produsele realizate la comanda ,personalizate dupa specificatiile clientului nu se pot returna conform OUG 34/2014 ,ART 16 ALINIAT C,,Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte,cu exceptia cazurilor in care au convenit altfel:contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiie consumatorului sau a unor produse distinct personalizate,precum si acelora care ,prin natura lor, nu pot fi returnate.
7.9.1 AMOSS isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate din motive de igiena sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima, costume de baie, bodyuri si/sau produse cosmetice, masti de fata de orice fel .Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit.
8 Produsele tip CADOU se primesc in urma utilizarii unui voucher dedicat sau unei oferte tip campanie, derulat pe siteul nostru. AMOSS isi rezerva dreptul de a modifica forma, structura, culoarea sau orice alt aspect de orice natura a produselor tip Cadou, fara a-si asuma obligativitatea de a anunta in prealabil.
Produsele tip CADOU se returneaza in momentul in care se returneaza si produsele comandate care includ produsul cadou in campanie.
In cazul in care clientul doreste sa pastreze produsul CADOU se va emite o taxa de contravaloarea acestuia stabilita de comun acord.
8. Frauda
8.1. AMOSS nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS, etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
8.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea catre orice tert, a datelor sale confidentiale.
8.3. AMOSS declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru/Client ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele AMOSS.
8.4. Clientul sau Membrul va informa AMOSS asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
8.5. AMOSS nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/Client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail, cu indeplinirea conditiilor mentionate la art. 5.3. din prezentul Document.
8.6. Comunicarile realizate de catre AMOSS prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
8.7. Urmatoarele scopuri, odata atinse, vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutului si/sau al AMOSS, aceasta din urma rezervandu-si dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
• 8.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
• 8.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre AMOSS catre Membru / Client
• 8.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul
• 8.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre AMOSS catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.
9. Limitare de responsabilitate
9.1. AMOSS nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.
9.2. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre AMOSS violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii AMOSS, conform detaliilor de contact, astfel incat AMOSS sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
9.3. AMOSS nu garanteaza Membrului sau clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al AMOSS.
9.4. AMOSS nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
9.5. AMOSS este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al AMOSS, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
9.6. AMOSS nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
• 9.6.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului;
• 9.6.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
• 9.6.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului.
9.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.
9.8. Materialele de promovare (incluzand dar nelimitandu-se la banner-ele de campanie), utilizate pentru prezentarea fiecarei campanii pe site si/sau pe pagina de Facebook a companiei, au caracter exclusiv de promovare a brandurilor, fara ca utilizarea bannere-lor a fi interpretata ca fiind o obligatie asumata de AMOSS de a detine efectiv in stoc pentru scopuri de comert, produsele ce apar sau pot sa apara in cadrul acestora. Astfel, numai produsele prezentate pe site, avand indicate pretul de vanzare si caracteristicile acestora servesc scopurilor comerciale ale companiei (sunt disponibile pentru vanzare).
10. Forta majora si cazul fortuit
10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
10.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.3.
11. Litigii
11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre AMOSS Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile “Termeni si conditii”.
11.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si AMOSS se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.
11.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si AMOSS sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul AMOSS, in conformitate cu legile romane in vigoare.
11.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
11.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
12. Dispozitii finale
12.1. AMOSS isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.
12.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, AMOSS nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
12.3. AMOSS isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.
13. Feedback
13.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu AMOSS, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin email la comenzi@amoss.ro
14. Promotiile( perioadele de Campanie )
AMOSS poate avea in desfasurare diverse campanii de reduceri/ oferte speciale / promotii / lansare produse unicat.
AMOSS isi rezerva dreptul de a modifica forma, structura, culoarea sau orice alt aspect de orice natura a produselor tip promotionale , cat si a ofertei in sine fara a-si asuma obligativitatea de a anunta in prealabil
Produsele tip CADOU se primesc in urma utilizarii unui voucher dedicat sau unei oferte tip campanie, derulat pe siteul nostru. AMOSS isi rezerva dreptul de a modifica forma, structura, culoarea sau orice alt aspect de orice natura a produselor tip Cadou, fara a-si asuma obligativitatea de a anunta in prealabil.
Produsele tip CADOU se returneaza in momentul in care se returneaza si produsele comandate care includ produsul cadou in campanie.
In cazul in care clientul doreste sa pastreze produsul CADOU se va emite o taxa de contravaloarea acestuia stabilita de comun acord.
15. Declarația de confidențialitate
AMOSS consideră confidențialitatea datelor o componentă esențială în afaceri. Politica și practicile noastre de protejare a datelor se focusează pe procesarea, schimbul și stocarea corespunzătoare și legală a informațiilor cu caracter personal și totodată pe asigurarea confidențialității, integrității și disponibilității.
AMOSS procesează și stochează date cu caracter personal în UE și este capabilă să demonstreze la orice moment conformitatea cu legile Uniunii Europene cât și cu principiile stabilite în acest document.
Această declarație de confidențialitate reprezintă politica de confidențialitate completă aplicabilă activităților online ale AMOSS.ro. Această declarație explică tipurile de informații pe care le colectăm de la clienți și modul în care utilizăm aceste informații.
Website-ul nostru este în conformitate cu Regulamentul General de Protecție a Datelor (“GDPR”), (Regulament (EU) 2016/679), care este un act legislativ obligatoriu. GDPR creează noi drepturi pentru indivizi și consolidează unele drepturi existente sub Directiva 95/46/EC. Directiva 95/46/EC va fi înlocuită de la data de 25 Mai 2018. Această declarație este conformă cu GDPR și prin urmare și cu Directiva 95/46/EC și cu regulile naționale până când acestea expiră la data de 25 Mai 2018.
Această declarație de confidențialitate se află în responsabilitatea Echipei AMOSS, care deține responabilitatea generală pentru asigurarea conformității.
AMOSS trebuie considerat ca și controlor al datelor și acesta va determina scopurile și metodele de procesare ale datelor introduse și colectate online.
Principii
Politica de protejare a datelor în AMOSS se bazează pe următoarele principii de protecție a datelor:
Datele personale
Date personale înseamnă orice informație care poate fi legată de o persoană fizică identificată sau identificabilă (persoana subiect). Datele personale includ toate tipurile de informații directe sau indirecte (și anume utilizate în legătură cu alte date) ce se referă la persoana subiect, cum ar fi nume, data de naștere, adrese, adrese de e-mail, numere de telefon, etc.
Colectarea datelor personale
Utilizatorii website-ului nostru care doresc să beneficieze de serviciile noastre și să ne furnizeze informații, pot fi rugați să pună la dispoziție date personale pentru ca AMOSS să poată opera și îmbunătăți serviciile și afacerile. Colectăm în primul rând date personale cum ar fi numele, data de naștere, adrese, adrese de e-mail, numere de telefon, pentru a ajuta clienții să isi alegea cele mai potrivite produse sau orice alt regulament aplicabil Vom procesa datele personale doar pentru un scop specificat, explicit și legitim sau pentru un scop cerut de legea locală în țările în care operăm.
Utilizarea datelor personale
Vom utiliza datele personale numai pentru scopul în care au fost colectate și vom stoca datele numai atât cât este necesar pentru acel scop. Vom păstra informațiile clientului pentru perioada în care contul său este activ, pentru a îi oferi servicii, pentru a fi conforme cu obligațiile noastre legale sau pentru oricare din scopurile menționate mai sus. Accesul la datele personale este strict limitat personalului AMOSS, filialelor companiei și asociaților care dețin autorizația necesară și nevoia clar definită pentru utilizarea datelor.
Utilizarea Cookie-urilor
Website-ul AMOSS și partenerii săi utilizează cookie-uri sau tehnologii similare pentru a asigura cea mai bună experiență utilizatorilor și pentru a analiza trenduri, administra website-ul, urmări utilizarea de către client în cadrul website-ului și pentru a colecta informații demografice despre baza de utilizatori ca și întreg. Cookie-urile sunt mici fișiere text care sunt plasate pe dispozitivul clientului pentru a urmări modul de utilizare și a înregistra preferințele. Cookie-urile noastre nu conțin informații care pot indentifica persoane. Colectăm anumite informații automatizat prin utilizarea cookie-urilor și tehnologiilor de urmărire cum ar fi adrese Internet Protocol (IP), tip de browser, Furnizor Internet (Internet Service Provider – ISP), referințe/ieșiri pagini, paginile vizualizate pe site-ul nostru (ex. pagini HTML, grafice), sistem operare, data/ora și/sau seria de click-uri pentru a analiza trendul ca ansamblu și a administra site-ul. Utilizatorii site-ului pot controla folosirea cookie-urilor la nivelul browser-ului, dar dacă utilizatorul decide să deactiveze cookie-urile această acțiune va determina o limitare a anumitor caracteristici și funcții în website-ul și serviciile noastre.
Divulgarea datelor personale
Datele personale nu vor fi divulgate persoanelor terțe cu excepția situațiilor în care divulgarea este necesară pentru a putea oferi serviciile noastre.. Nu vom divulga date personale terților cu scopul de a le permite să își comercializeze produsele și serviciile către clienții noștri. Dacă utilizatorii nu doresc ca noi să divulgăm date personale acestor companii, aceștia sunt rugați să contacteze prin mail comenzi@amoss.ro
În anumite situații AMOSS este nevoită să dezvăluie date personale ca și răspuns la cererile autorităților de supraveghere pentru a îndeplini cerințele GDPR. De asemenea vom divulga informații personale daca este cerut de lege, de exemplu pentru a ne conforma cu o citație sau alte procese legale, atunci când considerăm de bună credință că divulgarea datelor este necesară pentru a ne proteja drepturile, siguranța clienților sau siguranța celorlalți, investigarea fraudelor sau ca răspuns la o cerere a guvernului.
Securitatea procesării
Vom procesa datele în mod sigur, vom aplica și menține măsuri tehnice adecvate pentru a proteja datele personale împotriva distrugerii sau pierderii accidentale sau ilegale, alterare, divulgare sau acces neautorizat, în mod special atunci când procesarea presupune transmiterea datelor printr-o rețea atât cât și împotriva oricărei alte forme de procesare ilegală. Întrebări legate de securitatea datelor personale pot fi trimise către comenzi@amoss.ro
Accesul și rectificarea sau ștergerea datelor personale
Clienții au dreptul de a solicita în orice moment accesul la, rectificarea, ștergerea sau restricționarea procesării datelor colectate de către noi. Pentru a ne ajuta să păstrăm datele personale actualizate, recomandăm utilizatorilor să ne informeze despre orice schimbare sau discrepanță. Pentru a vizualiza sau modifica datele personale, pentru a obține informații despre perioada de timp pentru care AMOSS intenționează să păstreze datele personale sau pentru alte întrebări legate de datele personale sau dacă doriți să solicitați vă informăm dacă, la solicitarea unui terț, am stocat sau am prelucrat oricare din datele dvs. cu caracter personal, vă rugăm contactați office@amoss.ro
E-mailuri(smsuri) de marketing
AMOSS are dreptul să trimită clienților e-mailuri(smsuri) de marketing cu consimțământul acestora. Această formă specifică de consimțământ trebuie dată în mod liber, informată specific și precis. Aceste cereri sunt îndeplinite atunci când clienții au optat să primească e-mailuri de marketing (au aprobat activ).
Clienții vor avea mereu dreptul de a obiecta, la cerere și fără costuri, la procesarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct fără a trebui să furnizeze justificări concrete. Clienții pot face acest lucru dând click pe linkul „Dezabonare” care apare în mesajele de e-mail pe care vi le trimitem sau ne pot trimite un mesaj la comenzi@amoss.ro O dată ce clientul a obiectat, datele personale ale acelui client nu vor mai fi procesate pentru marketing direct.
E-mailurile de marketing conțin informații pe care le considerăm interesante pentru client, atât cât și știri de ultimă oră legate de produsele și serviciile noastre.
Responsabilitate
AMOSS este responsabilă și va fi capabilă să demonstreze la orice moment conformitatea cu GDPR cât și cu principiile stabilite în acest document. AMOSS va menține sub responsabilitatea sa o arhivă a activităților de procesare ce conține informațiile solicitate de către GDPR și, acolo unde este necesar va pune informațiile la dispoziția autorităților de supraveghere.
Declarația de confidențialitate se află în responsabilitatea Echipei Juridice a AMOSS. Orice întrebări legate de această politică de confidențialitate pot fi adresate la office@amoss.ro
Plângeri
Clienții au dreptul să adreseze o plângere legată de procesarea datelor lor personale. Toate întrebările și plângerile vor fi prelucrate de către noi în timp util și în concordanță cu procedurile interne.
În cazul improbabil în care clienții au suferit daune din cauza încălcării drepturilor conform politicii de protecție a datelor personale și AMOSS nu a tratat plângerea în mod corespunzător, clienții au posibilitatea de a trimite o plângere autorității superioare.
Plângerile pot fi trimise la office@amoss.ro
Modificări ale acestei politici
Această politică poate fi actualizată din când în când, de exemplu în urma modificării legislației relevante sau schimbări ale structurii corporative în AMOSS. În cazul în care se fac modificări ale materialului clienții vor fi notificați pe e-mail sau prin intermediul website-ului înainte ca schimbările să intre în vigoare. Încurajăm clienții să verifice această pagină periodic pentru a fi informați despre ultimele noutăți în ceea ce privește practicile noastre de confidențialitate.
Data ultimei modificări: 20.11.2023
PROTECTIA CONSUMATORILOR – ANPC
Comandă în siguranță prin plata cu cardul
Copyright © 2024 AMOSS – Toate drepturile rezervate
Abonează-te la newsletter-ul nostru și primește un cod de reducere extra de 5% la prima ta comandă! 🎁✨
Fii primul care află despre noile lansări, oferte exclusive și mult mai multe. 🎉