Sperăm să îți fie de ajutor
Comenzi și livrare
Comanda ta va fi livrată în maxim 24 de ore de când a fost plastă iar livrarea in general durează undeva între 1-3 zile lucrătoare, în funcție de mai mulți factori externi ce țin strict de firma de curierat.
Taxele de transport sunt 15 lei. Pentru comenzile ce depășesc valoarea totală de 300 de lei, transportul este gratuit.
În momentul în care coletul tău a fost preluat de curier, vei primi un SMS de confirmare pe numărul furnizat în comandă.
În același SMS vei primi și numărul AWB și un link ce îți va permite să urmărești statusul livrării în timp real.
În cazul în care coletul tău nu a ajuns în 3 zile lucrătoare de când acesta a fost expediat, poți verifica statusul expediției folosind AWB sau link-ul primit prin SMS de la firma de curierat.
În cazul în care ai nevoie de mai multe informații, ne poți contacta pe noi, folosind formularul de contact de pe această pagină, sau poti contacta firma de curierat DPD accesând următorul link.
Momentan, livrăm doar pe teritoriul României, dar suntem în discuții cu câțiva furnizori de servicii de curierat pentru a putea onora și comenzile internaționale.
Totuși contactează-ne în cazul în care esti din afara României și îți dorești neapărat să faci o comandă. Suntem siguri că vom găsi o soluție.
În caz că ai nevoie de
Retur și schimbare produse
Schimbul / înlocuirea de produs / mărime este foarte simpla:
PASUL 1 Te rugăm să ne contactezi folosind formularul de schimb produse.
PASUL 2 După ce primești ok-ul din partea noastră, va trebui să trimiți coletul înapoi, iar noi îți vom trimite o nouă comandă cu marimea dorită.
Costul livrării pentru retur va fi suportat de tine, însă îți vom oferi un cod de reducere în valoare de 20 lei pentru a acoperi această cheltuială.
PASUL 3 Cum pregătești coletul pentru schimb / înlocuire:
Te rugăm să îl (re)împachetezi cu grijă , doar produsul pe care vrei sa il schimbi în orice ambalaj rezistent și durabil. Apreciem sustenabilitatea.
În cazul în care comanda ta a făcut parte dintr-o promoție și ai primit un cadou, acela nu trebuie returnat.
În cazul în care ați primit o comandă parțial sau total greșită, în primul rând ne cerem scuze. Suntem oameni, greșim și nu ne e rușine să recunoaștem.
Deci hai sa reparăm greșeala. Completează formularul de schimbare produse, bifează căsuța „Am primit un alt produs decât cel comandat” iar noi vom repara greșeala.
Pentru ca returul tău să fie acceptat, produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate – să nu fie deteriorate, să nu prezinte urme de uzură, să aibă toate etichetele intacte, ambalajul să fie intact. Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervăm dreptul de a refuza la retur orice produs care nu poate fi revândut ca nou, întrucât poate pune în pericol sănătatea cumpărătorilor. De asemenea produsele nu vor fi acceptate pentru retur în cazul în care prezintă urme de miros nefavorabil precum de purtare, de fum, de casa, de parfum sau alte mirosuri străine
Pentru a afla ce produse sunt acceptate la retur și cum poți demara procedura de retur te rugăm să accesezi acest link.
Comenzi și plăți
Pentru a plasa o comandă este necesar să adaugi în coș produsele dorite, după care să apeși butonul „Finalizează comanda”. Completează toate câmpurile necesare în pagina de checkout, alege metoda de plată, iar apoi urmează toate instrucțiunile afișate pe ecran.
Site-ul nostru permite plasarea comenzilor fără a fi necesar un cont de client. Dacă dorești să îți salvezi datele de livrare pentru comenzile viitoare îți sugerăm crearea unui cont de client. Așa poți ține evidența comenzilor și poți beneficia de oferte speciale și extra discounturi.
Dacă produsul pe care doreai să îl achiziționezi nu se mai află în stoc, poți face o precomandă iar noi te vom contacta telefonic în momentul în care el va intra din nou în stoc, pentru a confirma comanda.
Pentru a anula o comandă te rugăm să ne contactezi telefonic sau să folosești celelalte metode de contact disponibile la acest link.
AMOSS îți oferă atât posibilitatea de plată cu cardul (prin NETOPIA Payments) cât și posibilitatea de plată ramburs (la livrare).
Noi îți recomandăm să folosești pe cât posibil plata cu cardul pentru a eficientiza procesul de livrare.